torstai 8. kesäkuuta 2017

Madafakin darra

Juu oli ihan hauskaa. Joimme aika hyvät pohjat ennen keikkaa ja itse shown alkaessa olikin jo hyvin meno päällä. Ennen klubille menoa päädyimme Rickyn luokse, joka asuu klubin lähellä suuressa kivassa asunnossa. Vihjailin hänelle, että voisimme tulla kylään koska ilma alkoi viiletä. Vietimme siitä pari tuntia aikaa musiikkia kuunnellen ja jutellen. Ja outoa kyllä yhtäkkiä hän muuttuikin silmissäni potentiaaliseksi treffikumppaniksi. Tähän asti olen ollut aivan satavarma että voimme olla vain ystäviä, ja olen torjunut hänet kylmästi. Nyt yllättäen hän onkin viehättävä ja kiva. Niin kohtelias ja mukava. Outoa! Mutta mikäs siinä. Keikka oli kiva, myöhästyimme kaikista mahdollisista kulkuneuvoista. Olen nukkunut kaksi tuntia ja viettänyt todella vaativan työpäivän. Ja nyt Harri innolla odottaa minua tapaamiselle. Viinilasillisen ääreen. Päätäni särkee. Olo on väsymyksestä oksettava, vaikka nukuin hetken töiden jälkeen. En voi perua tapaamista siksi että olen itse hölmöillyt. Siispä burana naamaan ja menoksi. Lupasin Rickylle, että voisimme tavata huomenna jos hän on vapaalla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti