keskiviikko 29. marraskuuta 2017

Testitapaaminen

Kuten olen aavistanutkin, niin vielä iltapäivän aikana Jukka pyytää minua uudelleen mukaansa ostoksille ennen kuin ehtii kutsua ketään muuta matkaansa. Hän ei siis oikeasti halua ketään muuta mukaansa. Saan uuden tilaisuuden miettiä mitä oikeasti haluan. On todella inhottavaa olla näin ristiriitainen. Tämä on juuri niitä tilanteita, joissa tavallaan oikeasti tahtoisin tavata toisen. Ehkä ihan vähäsen ikävöin. Haluaisin takaisin sen saman mitä aikaisemmin oli. Haluaisin vain olla iloinen siitä mitä minulla on. Mutta kun ei. Vaan annan toisen ärsyttää minua. Taas näen, kuinka hän on alkanut seuraamaan uusia silikonibimboja somessa ja tykkäilee niistä kuvista ihan entiseen tahtiin. Joten vastoin omia halujani ennemmin aiheutan toiselle pahaa mieltä kuin suostun vastaanottamaan hänen kädenojennustaan. Maksan satasen siitä ettei toinen saa viittäkybää? Jukka tahtoisi nähdä minut. Vakuuttaa ettei millään ärsyttävällä somekäyttäytymisellä ole mitään merkitystä. Tekee lämpimät aloitteet useaan kertaan. Ja minä kylmästi tyrmään hänet. Ensin vastaan, että katsotaann. Mutta tuntien kuluessa minun tekee mieli viestiä hänelle ilkeästi, että olen liian ärsyyntynyt tavatakseni häntä. Haluan kostaa sen, että hän kehtaa olla noin avoimesti ällöttävä nakukuvien kyttääjä. Haluan lällättää, että siitäs saat, kun olet noin typerä niin et voi saada minua! Näin kypsä olen. Naputtelen jo (pilkkuvirheisen) viestin valmiiksi, mutta hillitsen itseni enkä lähetä sitä heti. Jos minusta tuntuu samalta vielä hetken päästä niin sitten painan lähetysnappia. Mietin myös, että ylireagoinko nyt voimakkaasti tällaiseen somekäyttäytymisasiaan. Mielestäni aina sellaiset juntit ja vähän yksinkertaiset aikamiespojat ovat niitä, jotka ovat jatkuvasti avoimesti tuollaisten kuvien ja naisten kimpussa. Oikeastikin häpeäisin, jos perheenjäseneni näkisivät päivittäin kumppanini kuolauksia muiden naisten perään. Enkä varmaan kehtaisi esitellä Jukkaa kaikille sukulaisilleni. Se on jo aika paha se. Jos hän ei jotenkin onnistu voittamaan kunnioitustani puolellensa niin ei tässä jutussa ole mitään järkeä. Kokisin aina tyytyväni johonkin huonompaan. Häpeäisin hänen juttujaan ja kimakkaa tapaansa selittää asioita huutaen. En voisi olla kuittalematta virheitä, joita hän silmissäni jatkuvasti tekisi. Saisin varmaan migreenin siitä silmienpyörittelystä, jota joutuisin hänen seurassaan harrastamaan. Tai sitten toisaalta voisin vain sivuuttaa kaikki pinnalliset sivuseikat ja sen mitä muut ajattelevat ja nauttia elämästä.



Ihan kohta on taas viikonloppu! Yhtäkkiä aika kuluu kauhean nopeasti joka viikko. Edellisenä sunnuntaina Jukka valitti, että ei ole ollut tyytyväinen viimeisimpiin viikonloppuihin, koska olen ollut niin vetäytyvä läheisyydestä hänen kanssaan. Vaikka silloin toissalauantaina kyllä vietimme sängyssä kuumia hetkiä. Jukka sanoi, ettei enää tahdo samanlaisia viikonloppuja jatkossa. Se oli varmaan vain hetkellistä huomionkerjäystä häneltä, mutta itse olen osittain samaa mieltä. Meillä on ollut tosi hauskaa, mutta ehkä kaipaisin jotain vähän erityisempää ohjelmaa. Uusi ihmisiä. Meininkiä. Minulla on ollut tosi hauskaa Elinan luona, missä usein viikonloppuisin chillailee useita ystäviämme. Haluan varmastikin vierailla siellä tänäkin viikonloppuna. Olisi mainiota käydä drinksuilla Dimin kanssa. Voi kunpa hän nyt ehdottaisi jotain, ettei minun tarvitsisi tehdä aloitetta. Toisaalta taas haluaisin hengailla ystävien luona aamuun asti valvoen kuten tähänkin asti. Mitään erityisohjelmaa ei ole tiedossa. Ehkä minua alkaa taas jännittää suunnittelemattomuus jos karkotan Jukan pois. Mutta mitä siitä. Ihan kuin en siitä selviäisi. Rickykin viestittelee taas aktiivisesti ja tahtoo kutsua minut luokseen syömään. Vastailen hajamielisesti kieltätyen, koska en tahdo lyödä nyt lukkoon yhtään mitään ylimääräistä. Anteeksi Ricky, mutta olet nyt minun varavaihtoehtoni. Iltapäivän aikana mielipiteeni menee edelleenkin aivan päädystä toiseen sen suhteen, että olisiko minun hyvä tavata Jukka. Mietin, että voinhan minä hänelle halutessani valittaa ihan yhtä tehokkaasti kasvokkainkin, ellen ehdi sulaa tässä ennen mahdollista kohtaamistamme. Tekisi takuulla hyvää nähdä ja tunnustella omia fiiliksiä ennen viikonloppua. Jos näkeminen ei tunnu hyvältä niin voisin heti yrittää sopia muuta viikonlopuksi. Joo! Se olisi fiksua. Jos nyt tyrmään Jukan niin jatkan epämääräistä jossitteluani ja varmastikin turvaudun häneen viimeistään vapaailtojen pikkutunteina. Siispä en lähetä hänelle valmiiksi hahmottelemaani viestiä laisinkaan vaan päätän, että jos ei erityisiä muuttujia enää ehdi ilmetä, niin tapaan hänet ja yritän viimein saada tilanteeseen selkyyttä. 

Noniin tässä bussissa naputtelin pitkän kappaleen mutta jonnekinhan se on kadonnut. Huoh. Ehdin kuvailla lapsellista käytöstäni vitkutella viimeiseen saakka kunnes olen hypännyt bussiin kohti keskustassa kärsivällisesti odottavaa Jukkaa. Pohdin sitä että ehkäpä teen itsestäni typerän ja huonomman jotta voin oikeuttaa oleskeluni Jukan kanssa paremmin. Alennan itseni hänen tasolleen? Fiiiksua. Koitan mennä paikalle avoimella mielellä. Lähtökohtana ystävien kohtaaminen. Odotan innolla että miltä Jukka näyttää. Ja nouseeko minulle ikävä yöseuraa. Vai korostuuko ärsytys. Samalla vastailen kivan Karrin viesteihin. 

8 kommenttia:

  1. Kiitos mahtavasta blogistasi! Olet hyvä kirjoittaja ja rehellisiä, itseäsi säästelemättömiäsi, tekstejäsi on ollut ilo lukea. Käyn joka päivä tarkistamassa että onko uusi kirjoitus tullut. :) Olen itse deittaillut pitkän parisuhteen jälkeen nyt puolisen vuotta useita eri naisia, aoitakin vakavammin joitakin kevyemmin, ja pystyn samaistumaan vahvasti moniin eri asioihin eri kulmista joita olet tuonut esiin. Esimerkiksi tiettyyn pinnallisuuteesi, neuroottisuuteesi, useiden vaihtoehtojen hämmentävyyteen ja toisaalta myös Jukan takertuvuuteen (olen syyllistynyt joskus!). Myös monet, monet muut asiat ovat osuneet ja koskettaneet.

    Olen myös miettinyt miten kiinnostavaa olisi seurustella kanssasi ja miten se luultavasti päättyisi hyvinkin jäätävästi :D

    Yksi asia on jäänyt askarruttamaan ja ymmärrän että jos tämä on liian henkilökohtaista. Kun olet puhunut Jukan erektio-ongelmista niin minulle on jäänyt epäselväksi että onko hän kuitenkin tyydyttänyt sinut sitten muilla keinoin? Olin nimittäin itse kerran suhteessa jossa, syistä joita en vieläkään täysin ymmärrä, en pystynyt aina kunnolla "performoimaan", mutta siitä pidin aina huolen että kyseinen nainen pääsi ns. maaliin. :)

    Toivottavasti jatkat kirjoittamista! Voit olla varma että sinulla on jatkossakin ainakin yksi uskollinen lukija. :)

    t. Jari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitos viestistäsi! Mukavaa että vertaistukea löytyy enkä ole aina ihan yksin näiden joskus täysin epäloogisten tunnelmieni kanssa.

      Ja yritän kyllä vältellä tätä jääkautta entistä tehokkaammin jatkossa, hah.

      Meillähän Jukan kanssa kesti aika kauan että pääsimme Kunnolla etenemään sänkyjutuissa. Sitä ennen oli paljon muunlaista pettinkiä mikä varmaan piti yllä sitä kihelmöivää intoa ja kaipuuta ja odotusta. Sinkkuuteni alkuaikoina olin jokseenkin epävarma siitä miltä näytän ja tunnun ja vaikutan. En esimerkiksi halunnut että mies koskee minua sormillaan. Pelkäsin jos ei toinen heti tullutkaan. Nyt olen valovuoden päässä tuosta, ja osaan avoimesti vastaanottaa, nauttia ja antaa erilaista läheisyyttä. Olen havainnut että useimmiten molemmat osapuolet haluavat että toinen nauttii ja siksi olen oppinut näyttämään sen avoimemmin. Ja vapautuminen on selvästi myös madaltanut kynnystä nautintoon. Nautin hyvin helposti. Ja kyllä Jukan kanssa sängyssä oleminen onkin varmaan pääosin ollut muuta kuin itse aktia ja enimmäkseen tyydyttävää. Tyydyttävää vähälläkin teknisellä vaivalla ehkä siksi, koska taustalla on aina ollut sellainen tosi intohimoinen odotus ja pelkällä intensiivisellä lähelläololla aikaansaatu kiihottuminen. Niskaan hengittäminen, hidas suutelu ympäri vartaloa, tiukat halaukset...siitä ei kauheasti enempää tarvita tositoimia.

      Kiitos.

      Poista
  2. Kiitos itsellesi vastauksesta :)

    t. Jari

    VastaaPoista
  3. Eikö sua muuten koskaan jännitä että Jukka tai joku muu tuttusi tunnistaisi itsensä blogistasi? Olet kuitenkin noita screenshotteja chateistakin julkaissut joiden kautta asiasta olisi viimeistään helppo varmistua?

    Lukijana olen tietenkin itsekkäästi sitä mieltä että anna palaa vaan! :)

    t. Jari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti. Etenkin Ronin kanssa, jonka kanssa yhteytemme oli niin vahva, että joskus olin aivan varma että hän on joko lukenut juttujani tai kytkeytynyt telepaattisesti aivoihini. Mutta jälkimmäinen vaihtoehto oli realistisempi.
      Olen toki muutellut joitain merkityksettömiä yksityiskohtia, mutta riski on ehdottomasti olemassa. Olen muuttunut ehkä viime aikoina astetta avoimemmaksi ja rehellisemmäksi. Riskeeraan teksteilläni pahimmillaan maineeni ja urani. En kuitenkaan perhettäni enkä tärkeimpiä ystävyyssuhteitani. Mutta tämä on ollut minulle välttämätöntä terapiaa. Ja kuten olen joskus maininnut niin välitän hyvin rajallisesti siitä mitä minusta ajatellaan. Jos kirjoitukseni tulisivat sidosryhmieni tietoisuuteen IRL niin todennäköisesti luottaisin tarkoituksenmukaisuuteen ja sanoisin, että jep. Tällainen mä olen. Tältä minusta on oikeasti tuntunut. Ehkä sanoisin että joitain juttuja on väritetty. Katuisin että olen kertonut päihteistä. Ehkä poistaisin kirjoitukset ja toteaisin etten enää voi rehellisesti jatkaa. Pyytäisin anteeksi työyhteisöltäni mikäli he kokisivat elämäntyylini petolliseksi samalla kun putsaisin työpöytääni. Ehkä.

      Poista
  4. Juuri rehellisyytesi tekee tästä blogista niin kovin antoisaa luettavaa. Et pelkää esittää itseäsi epäedullisessa valossa ja se tekee sinusta inhimillisen ja koko hommasta kiinnostavan. Mahtavaa!

    t. Jari

    VastaaPoista
  5. Juuri rehellisyys tekee tästä blogista hyvän!

    VastaaPoista