perjantai 9. joulukuuta 2016

Perutut deitit, ilta auki!

Olipas  hyvä perjantai! Töissä kaikki meni kuin lentäen ja onnistuin hyvin parissa asiassa saaden suoraan hyvää palautetta. Se antaa aina ekstraenergiaa. Ehdin hetkeksi jo unohtaa että on perjantai! Siispä, kun sen taas muistin, se oli ihana yllätys. Lounastauon aikaan sain viestin tinderi-Ronilta, jonka kanssa olin alustavasti sopinut treffit tälle illalle. Hän kertoi jotain yllättävää ja melko uskottavaa tapahtuneen ja halusi siirtää treffejä. Sopii! Ei haittaa yhtään. Olin muutenkin ollut niin epäröivä koko ensitreffien kanssa, että oikeastaan olin melkein helpottunut. Laitoin saman tien ystävättärelleni viestiä, että tänään lähdetään ulos ellei Javierilta tule vastustamatonta treffikutsua. Jes! Heti fiilis parani kohti uutta perjantai-il taa ja uutta seikkailua. Lähdin töistä suoraan alkoon ja ostin varalle yhden pullon hyvää valkoviiniglögiä, yhden tavisvalkkarin sekä yhden vähän paremman punaviinipullon valmiiksi deittejä varten Javierin kanssa. BLING. Toinen uutuustinderi laittelee jotain perjantaifiilistelyviestiä ja vastaan hänelle ottaen kuvan alkon pussini sisällöstä. Mieli kepenee!

Ennen valmistautumista katsoin yleareenasta Lääkäri ja kuolinuutinen -dokkarin. Kyseiset aiheet ovat aina koskettaneet ja kiinnostaneet minua. Olen katsonut useita Dignitas-klinikkaan, masennukseen, sairauksiin ja kuolemaan liittyviä dokumentteja niin kauan kuin muistan. Yksi paras dokumentaristi , jonka aiheet jaksavat aina kiinnostaa, on Louis Theroux. Aina oikeita ongelmia, draamoja, huolia, elämää, kuolemaa ja tragedioita katsoessa tuntuu oman elämän haasteet niin mitättömiltä. Pidän siitä tunteesta. Se saa minut haluamaan olemaan hieman parempi ihminen.

Javier on Onlinessa, en tiedä mitä hän aikoo. En aio ottaa häneen tänään yhteyttä, koska olen jo pari kertaa selvästi vihjannut, että sovittaisiin tapaaminen. Lähden ystävättärelleni viinipullon ja glögin kera, ja siitä jatkuu ilta kohti tuntematonta. Valmistautumisen yhteyteen teen itselleni jekkubatteryn, koska olin niin fiksu että tajusin alkossa käydessäni ostaa myös mini-jägerin. En yleensä koske kirkkaisiin, mutta yksi aloitusdrinkki on vain lämmikkeeksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti