lauantai 22. huhtikuuta 2017

Be mine

Kaikki meni eilen suunnitelmieni mukaisesti. Hieman ehdin jännittä sitä, että onko Ronolla sen verran paha ahdistusdarra, että hän yrittäisi peruuttaa tapaamisemme johonkin tekosyyhyn vedoten. Mutta juuri kun olen menossa kotona suihkuun lounastauollani hän kysyy milloin ehdin paikalle. Jes! Saan uutta puhtia suunnitella loppupäiväni entistä tehokkaammaksi ja pian jo olen matkalla Ronin luokse ravintolaan, jossa sovimme tapaavamme yksien merkeissä. Nauramme heti uusille yhteneville asusteillemme ja tilamme siiderit. Roni on jo selvästi innoissaan illasta. Heti tulee tunne, että kaikki tulee menemään loistavasti. Siirrymme ravintolasta kauppaan hakemaan muutaman "illansuunnitellujuomat" ja hänen luonaan skoolaamme ja istumme hetken hänen olohuoneensa lattialla miettimässä tekemistä illaksi. Ohimennen Roni koskettaa ja ottaa minua kädestä. Matkalla jaamme taas kuulokkeet ja olemme erityisen lennokkaalla tuulella. Menemme vakioravintolaamme, jossa tilaamme juomat ja pienen välipalan. Tapaamme Ronin erittäin helposti pidettävän ystävän, joka jaksaa kuunnella hölmöjä juttujamme ja ottaa meistä yhteiskuvia. Kuvia lähettelemme ystävillemme typerien juttujen saattelemana ja saamme heiltä hyväntahtoista kannustamista. Tapaamme lisää Ronin ystäviä ja käyttäydymme yllättävän hyvin. Jossain vaiheessa Roni toteaa, että sitten kun me olemme pariutuneet, niin asummekohan ulkomailla. Ilahdun hänen ajatuksistaa. Pysähdymme muutamissa hyvissä ja parissa huonossa ravintolassa ennen klubille siirtymistä. Yhdessä baarissa maksullinen nainen hieroo hyvin nuoren miehen haaruksia avoimesti ja kertoo taksansa olevan aika kohtuullinen yhdeltä yöltä. Roni sanoo ettei pidä prostituutiosta, mutten edes viitsi kysyä hänen kokemustaan aiheesta. Puhumme myös siitä, miten jossain vaiheessa lisänumerot kaadoissa eivät enää merkitse mitään, vaan se yksi riittää. Hienoa! Jossain paikassa Roni esittelee minut siskokseen tuntemattomalle porukalle ja sitten suutelee minua nurkan takana. Klubilla otan esille sen, etten tiedä miten reagoisin saamiini kutsuihin koskien ensi viikkoa. Minun täytyy tietää onko meillä jotain sellaista, että voisin kieltäytyä näistä menoista ja tietää että minulla on hänet. Roni sanoo, ettei halua liikaa keskustella tällaisista asioista. Mutta sitten toteaa, että kai tämä jonkinlainen suhde on. Yöllä saavuttuamme Ronin luokse pizzan kera puhumme lisää. Halaamme toisiamme tiukasti sängyssä ja Roni sanoo ettei aio menettää minua. Hänelle nämä asiat vain ovat vaikeita. Ja hän pelkää entistä kumppaniaan. Hän jopa miettii, että pitäisikö häneltä kysyä mielipidettä uuteen mahdolliseen suhteeseen. Ajatus ihmetyttää minua suuresti mutta olen silti tyytyväinen keskusteluumme. Aamulla nukumme pitkään ja Roni halaa minua sängyssä. Mutta kun halaan häntä hieman tiiviimmin saa hän puhtia nousta kahvinkeittoon. Nyt Roni on suihkussa ja minä istuskelen hänen olohuoneessaan innokkaana odottamassa uutta iltaa! Meillä on jo alustavia hauskoja suunnitelmia ja Roni on hyvällä tuulella. Kun hän tulee suihkusta menen halaamaan häntä ja toivon, että hän taas vetäisi minut takaisin sänkyynsä. Mutta vaikkei, niin päivästä tulee varmasti mahtava.
 

6 kommenttia:

  1. Välillä naurattaa teidän suunnittelut, kun ettehän tee ikinä muuta kuin juo ja syö ulkona tai pizzaa Ronilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurinpiirtein näin! Mutta niitäkin on kiva suunnitella. Ja valitettavasti olen jotkut ehkä "hauskemmat" yksityiskohdat jättänyt suurilta osin väliin näissä teksteissä.

      Poista
  2. Ja Ronilla tosi tunnetuja kavereita :D Niinpä niin, untako näet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, kuten olen varmasti useaan otteeseen tutustuessamme Ronin kanssa näissäkin teksteissä todennut, että hyvin pitkälti kaikki onkin tuntunut unelta. Nyt siitä on pikkuhiljaa tullut enemmänkin normi.

      Poista
  3. Tää blogi on helppo kirjoittaa..Roni sitä, Roni tätä Bling! Manuel kysyy, viiniä, lenkki, hauskaa, Roni, bling, alkoon, miksi , Javier, viikonloppu, mietin, bling!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Mitähän sitä tekisi, että elämään tulisi muuta sisältöä.

      Poista