sunnuntai 27. marraskuuta 2016

Leffasunnuntai ja pakit Alexille

Vaikka sinänsä ei pitäisi olla enää sunnuntaioloja, koska edellisiltana jäin kun jäinkin vain kotiin, niin ehkä vanhasta tottumuksesta väsyttää tasaisesti koko päivän. Nukuin melko hyvin lähes kymmenen tuntia. Vain kerran havahduin arpomaan onko arkiaamu vai viikonloppuaamu. Herätessä niskat on jumissa ja olo on pöhnäinen. Ei harmita etten mennyt mihinkään. Muistan välähdyksenomaisesti sopimamme treffit Javierin kanssa ja se ilostuttaa minua. Päivä näyttää harmaalta, mutta sitä ilostuttaa myös ystävien ja perheenjäsenten kanssa sovittu leffakäynti.

Ihmeotukset ja niiden olinpaikat -elokuva oli ihan jees. Odotin ehkä hieman enemmän. Jotkut kohdat menivät tosi nopeasti ja pinnallisesti ohi. Joitan epäloogisuuksia. Mutta Eddietä on pakko rakastaa. Uskon, ettemme ole vielä nähneet hänen parasta suoritustaan. Myös Kaiken teoria oli minulle pettymys. Juuri ennen leffateatterihetken alkua sain viestin. BLING. Alex. Kysyy huolettomana miten voin. Kerron elokuviin menosta, mutta tapansa mukaan hän ei reagoi kertomaani mitenkään, vaan kysyy haluaisinko tavata illalla. Vastaan etten ehkä ehdi tänään, ja muutenkin yritän vältellä Booty calleja. Hän toteaa, ettei kyseessä nyt ole booty call. Nauramme molemmat. Kiva, että hän on kiinnostunut, edes jollain tavalla. Mutta tällä kertaa passaan tarjouksen. En lähde kiireessä tuohon räntämyrskysäähän parista eri syystä. 1. Hän on selvästi vain seksin perässä. 2. Minulle ei ole luvassa halauksia, suukkoja ja syliä. No touchy touchy Alex. 3. Minulla on ihanat treffit sovittuna tiistaille, joista saan kaiken mitä haluan.

Siispä laitan laiskana kotona pakastepizzan uuniin. Sellaisen, jonka päälle olen lisännyt viipaloituja kirsikkatomaatteja, suolakurkkuja ja aurajuustoa sekä valkosipulijauhetta. Katselen sivusilmällä YleTeemalta tulevaa Miyazakin animaatiota ja otan rennosti. Ryhmäkeskustelussa tytöt intoilevat ja suunnittelevat jo asuja seuraavan viikonlopun tyttöjen pikkujouluihin. Mekko vai housut! Pidämme nyyttärit ja minä saan viedä juustot. Jes. Hyvä fiilis. Jossain vaiheessa aion kysyä Javierilta kuulumisia ja varmistan, että varmasti tapaamme tiistaina. Jos jokin menee mönkään niin kenties tartun Alexin tarjoukseen myöhemmin ensi viikolla. Ellei Manuelilla jo olisi aikaa minulle.


6 kommenttia:

  1. Kiitos näistä kirjoituksista, olet nykyään Top-listalla blogeista, vilkaisen aina, olisiko sulta uutta tullut! Mutta rehellisesti sanottuna en voi ymmärtää, miten vastavuorottomia nuo suhteet ovat, ts. suostut odottamaan, että joku kutsuu/saat itsesi kutsuttua jonkun luo. Itse voisin ajatella vastaavia suhteita vain, jos ne toimisivat myös toisinpäin = kun minä laitan viestin, että haluan tänään nähdä, niin tänään myös nähdään, ellei todellakin ole jotain "oikeaa syytä", kuten työvuoro tai paikkakunnalta poissaolo.
    Tarkoitan sanoa, että en oikeastaan ihmettele noita pahoja mieliä, sillä nyt olet (mieletäni) sitonut oman arvosi näihin hyväksyntöihin mennä jonnekin ja sen luulisi väkisinkin alkavan syödä naista.
    Ja sitten se totuus, että eihän yhden kanssa voi tulla mitään syvempää, jos molemmat tarkkaan tietävät, että tässä on muitakin. Tai ainakin suurin osa meistä ihmisistä taitaa operoida siten, että joko olen tärkein (ei ole muita) tai sitten olen yksi joukosta, ja mikäs siinä. Mutta tämä suhteen dynamiikka harvoin sitten enää muuttuu.
    En tarkoita pahoittaa mieltäsi, mutta tuli vain tarve kommentoida!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista! Olen ihan samaa mieltä siitä, että ihanteellisessa tilanteessa ei edes halua ketään muuta, kun löytää sen potentiaalisen kumppanin. Olen kuitenkin valitettavasti joutunut pettymään ja katumaan muiden poissulkemista ja liikaa innostumista niin monta kertaa, etten melkein uskalla tehdä niin, vaikka mieli tekisi. Jos olisin tehnyt niin Alexin kohdalla, niin kyllä olisi harmittanut taas. Ja nyt taas haaveilen tiistaista... saa nähdä millainen pettymys on edessä!

    VastaaPoista
  3. Käytätkö ehkäisyä, muutakin kuin pillereitä? Esim suihkussa Alexin kanssa? Toivottavasti en tungettele:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan hyvä kysymys. Kannan itsekin mukanani aina muuta ehkäisyä!

      Poista
  4. Ootko törmännyt negatiivisuuteen kortsuja kohtaan? Melkein joka mies kysyy käytänkö ehkäisyä ja on pahana kun joutuu käyttää kortsua. Ja käytkö säännöllisesti sukupuolitautitesteissä?

    T. Eri ano, mutta samoja asioita pohdin

    Ps. Sun blogi on mahtavaa ja antaa mulle voimaa tähän uuteen sinkkuelämään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitos! Olen törmännyt negatiivisuuteen. Ihmetellään miksi sellaista tarvitaan. Mieheltä ei sellaista välttämättä löydy ollenkaan. Itseasiassa kukaan ei ole tainnut oma-aloitteisesti ehdottaa kondomin käyttöä. Olen tosi yllättynyt, sillä kaikki tapailemani miehet ovat olleet korkeastikoulutettuja ja fiksuja. Onko se sitten niin epämiellyttävää? Vaikutan varmaan myös riskittömältä miehille. Ja on käynyt niinkin, että olen luottanut toiseen tutustuessa enemmän, eikä kondomia ole käytetty. On myös käynyt "vahinko", jolloin se on unohtunut. Olen itse käynyt testeissä viimeksi kesällä (ei löytynyt mitään).

      Poista