keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Maanantai taas saapui aivan liian aikaisin kai

Ilta oli taas. Taas. Taas. Loistava. Kolmannen kerran koko "suhteemme" aikana menin hänen luokseen puhtaasti kaverillisesti. Heti ovella minua odotti iso halaus, pitkä vahva halaus. Vahvempi kuin yleensä. Toisin kuin useimmiten Manuelilla on päällään shortsit. Hän heti kysyi mitä haluan syödä tai juoda. Vaihdoimme nopeimmat kuulumiset. Ryhdyimme sohvalla laittamaan sarjaa pyörimään, mutta koska jokin tekninen ongelma yllätti päädyimme loikoilemaan sylikkäin sohvalla toisiamme silitellen. Ihan hiljaa tai viikonlopusta puhuen. Hän kertoo kiireisestä treeniaikataulustaan ja työasioistaan. Kertoo ystävistään, jotka ovat melkein kaikki naisia. Kerroin, että olin treffeillä Sinan kanssa. Kerroin, että olimme juhlimassa ja tapasin törttöilevän Laten. Päätin, että jos hän haluaa että suhteemme on taas silkkaa ystävyyttä, niin sitten puhun hänelle kuin ystävälle. Manuel suhtautui kertomuksiini kaverillisen kannustavasti. "Ainakin yritit". Mutta samalla suuteli minua olkapäälle. Otti kainaloon. Silitti hiuksia. Taas. Taas. Yhtäkkiä fyysinen magnetismi yltyi ylitsepääsemättömäksi ja olin pian hänen sylissään sohvalla ilman rihmankiertämää. Parasta. Sitten yhteinen suihku! Halailua, naurua. Pussailua. Saimme sarjan toimimaan, herkuttelimme. Kommentoimme ohjelmaa. Emme puhuneet sanaakaan siitä kuinka kaverillinen suhteemme on. Ei tarvitse, ollaan vaan. Aamulla sain herkullisen kahvin ja jättimäisen halauksen työmatkalle. Nähdään myöhemmin! Uskon, että Manuel tietää kyllä mitä mieltä minä olen tilanteestamme, vaikka sysää vastuun tapaamistemme sisällöstä minulle. En voi heikkoudelleni mitään juuri nyt. Ja ehkä hän osaa kertoa, jos muuttaa mieltään. Jos olenkin oikeassa. Mutta ehkä silloin on jo liian myöhäistä. Siihen asti kuitenkin nautin tilanteesta. Fiilis on hyvä. Riskikerroin on myös hyvä. Mutta olkoon.

Työpäivä sujuu taas astetta kevyemmin. Muisto viime yöstä antaa energiaa. Hymyilyttää väkisin. Oma pieni salaisuus. BLING. Sina tahtoo tavata. Milloin sopii. Kiertelen. Vastaan ystävällisesti. Pyydän häntä harkitsemaan haluaako oikeasti vielä tavata. Koska koin meidät hieman erilaisiksi, vaikka hauskaa olikin. Oltaisko ehkä vain kavereita? BLING. Randomtinderi ehdottaa näkemistä. Ei jaksa nyt miettiä. On maanantai. BLING. Sina kysyy mitä oikein tarkoitan. En osaa selittää. Enkä jaksa. Mietin asiaa myöhemmin. Laitan viestiin iloisia hymynaamoja. Hän on sinnikäs ja perustelee miksi meidän pitäisi vielä tavata. Lupaan harkita asiaa. En oikeasti vaan jaksa miettiä nyt. Olen taas hetken tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti